W gliwickim CH FORUM trwa moda na zmiany. Pod koniec września w całkowicie nowej odsłonie i lokalizacji klientom zaprezentowało się CCC. Metamorfozę w nowym miejscu przechodzi również salon marki 4F, który zyskał dodatkowy metraż.

– Prawie trzykrotnie większe salony czołowych marek to większy wybór i wygoda zakupów dla klientów CH FORUM. Zmiany, jakie przechodzą sklepy najemców w tym centrum, idą w parze z nowoczesnym wizerunkiem obiektu, który dodatkowo zyskał na atrakcyjności dzięki kompleksowej modernizacji w 2017 roku – mówi Mariusz Czerwiak, Associate Director w firmie JLL, zarządzającej CH FORUM.

W CH FORUM do nowych wnętrz klientów zaprosiła 28 września br. marka CCC – jeden z największych producentów obuwia i jedna z najszybciej rozwijających się spółek obuwniczych w Europie. Sklep CCC w nowym koncepcie ma teraz w CH FORUM ponad 1500 m kw. Większa przestrzeń to większe możliwości ekspozycji, inny wybór asortymentu, a także większy komfort zakupowy dla klientów. W nowym koncepcie CCC uwagę zwracają m.in. szerokie wejście oraz otwarta, w pełni przeszklona witryna z ekranami LED. Przestrzeń podzielona jest na sekcje produktowe, m.in. damską, męską, dziecięcą, sportową i akcesoriów. Centralna aleja z liniowym oświetleniem sprawia, że klienci przechodzą przez salon obuwniczy jakby przez jego poszczególne „pokoje”. Taki system pozwala na lepsze uporządkowanie i kierowanie od razu do poszukiwanych produktów. Kolorystyka wnętrza jest stonowana z neutralną paletą barw, tak, żeby widoczny był flagowy pomarańczowy kolor marki. W celu uzyskania świeżego i współczesnego wyglądu, meble w sklepie są drewniane oraz minimalistyczne w designie.

Grupa CCC posiada blisko 1.000 sklepów, o powierzchni przekraczającej blisko 550 tys. m kw. w 18 krajach w Europie i poza nią. Grupa CCC posiada własną fabrykę butów skórzanych, zatrudnia ponad 12 000 pracowników i rocznie sprzedaje około 50 mln par obuwia. Remodeling połączony z relokacją oraz powiększeniem do 336 m kw. przechodzi także w CH FORUM salon marki 4F. To jeden z wiodących w Polsce i w Europie producentów i dystrybutorów odzieży oraz akcesoriów sportowych. Należąca do grupy OTCF marka zmienia ponadto model biznesowy w tym centrum: z franczyzowego na sieciowy. Otwarcie odnowionego salonu zapowiadane jest na koniec listopada br. Brand 4F obecny jest w 27 krajach poprzez rozwiniętą sieć sprzedaży hurtowej, a produkty 4F dostępne są w ponad 300 sklepach multibrandowych.

 

Kliknij by pobrać materiał prasowy