Rozpoczęła się najnowsza kampania reklamowa gliwickiego FORUM. Centrum stawia w niej na lokalność, akcentuje otwartość na wszystkie grupy wiekowe i podkreśla różnorodność swojej oferty. Elementem wyróżniającym są gliwickie plenery miejskie, które pojawiają się w reklamach.

„Jest trendy”, „Jest fun”, „Jest pycha” i „Jest fit” to cztery hasła, które pojawiają się w nowej kampanii Centrum Handlowego FORUM. Odnoszą się do poszczególnych funkcji i cech komercyjnych tego cen-trum, odpowiadających oczekiwaniom współczesnych klientów przestrzeni handlowych. To moda i uroda, rozrywka, kulinaria oraz sport. Wszystko to oferuje swoim odbiorcom Centrum Handlowe FORUM. Pozycjonuje się przez to jako obiekt idealnie „skrojony” na miarę potrzeb lokalnego odbiorcy.

– W bieżącej kampanii dominantą nie jest już modowość naszego centrum. Nadal jest ona ważna, będziemy ją eksponować, ale nie chcemy zaniedbywać promowania innych funkcji i branż, które są atrakcyjne z punktu widzenia naszych klientów. Współcześnie wizyta w centrum jest bowiem pewnego rodzaju unikalnym doświadczeniem, które wykracza poza ramy zwykłych zakupów – tłumaczy Grzegorz Filipczyk, dyrektor Centrum Handlowego FORUM z ramienia firmy JLL.

Stąd też – póki co – przerwa w testimonialach z udziałem celebrytów. Narratorami aktualnej kampanii są modele i modelki w różnym wieku, w tym także młodzież. Uosabiają każdego potencjalnego klienta FORUM: od milenialsa po seniora. Dodaje to przekazowi autentyczności i dywersyfikuje go – wyjaśnia Patrycja Duczmal, marketing & leasing manager Centrum Handlowego FORUM, JLL.

W nowej strategii Centrum Handlowe FORUM jeszcze mocniej zaznacza swoją miejskość. – Zobowiązują nas do tego m.in. lokalizacja w centrum miasta, świetne skomunikowanie i bardzo dobre relacje z miejskimi instytucjami oraz lokalną społecznością. Żyjemy miastem i jesteśmy jego częścią – mówi Grzegorz Filipczyk.

Znalazło to odzwierciedlenie w kreacjach graficznych, w których pojawiają się rozpoznawalne dla gliwiczan miejsca czy obiekty architektury. – Takie postawienie sprawy będzie miało swoją konsekwencję w działaniach, poprzez które zaakcentujemy jeszcze obecność FORUM w miejskiej przestrzeni. Gliwiczanie już wkrótce zostaną ich czynnymi uczestnikami – zapowiada Krzysztof Kuc, założyciel i szef arty-styczny w Firmie Reklamowej Kuc, która odpowiadała za kreację reklam i ich sesję produkcyjną.

Nowe materiały reklamowe CH FORUM pojawiły się już na ulicach Gliwic i okolic, a także na nośnikach własnych centrum oraz w prasie i w internecie. Kolejne odsłony – promujące m.in. wydarzenia – będą nawiązywać do przyjętego klucza graficznego i tegorocznej strategii marketingowej centrum.

Kliknij i pobierz materiał prasowy